Opis delovnega mesta
- Dnevni obračuni
- Izstavljanje računov, predračunov, e-računov
- Sprejem, razvrščanje ter evidentiranje pošte, skeniranje, kopiranje dokumentov
- kontrolo in pregled ustreznosti dokumentov ter skrb za pridobitev manjkajočih ali pomanjkljivih dokumentov, arhiviranje dokumentov
- Vodenje enostavnih kadrovskih evidenc (priprava pogodb in obrazcev za zaposlitev, prijave/ odjave na portalu e-vem, pregled evidence prisotnosti zaposlenih, priprave odločb letnih dopustov, itd. ), skrb za zaposlene,
- Vnašanje podatkov v računalniško bazo, vodenje različnih evidenc
- Finančna poročila
- Usklajevanja stanja z računovodstvom
- Skrb za terjatve do kupcev
- Zavarovanja- skrb za obnovo zavarovalnih polic, prijave škod
- Nakup letalskih kart, rezervacije hotelov, rent-a-car-a
- Komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji
- Klicanje, prevzemanje klicev in odgovarjanje na elektronsko pošto
- Priprava podatkov za obračun plač
- Skrb za evidenco ur zaposlenih
- Urejanje naročniških razmerij
- Poročanje statističnemu uradu
- Izvajanje plačil v elektronski banki po navodilu direktorja
- Priprava predstavitev, dopisov, poslovna korespondenca (ponudbe, pogodbe, dopisi)
- Delo v programu Microgramm, Vasco
- Ostala dela po navodilu direktorja
Pričakujemo
- zelo dobro znanje MS Office (Word, Excel)
- znanje na področju kadrovanja ter znanje dela v portalu e-vem
- visoko razvite organizacijske in komunikacijske sposobnosti
- iznajdljivost, sposobnost logičnega razmišljanja
- sposobnost poslušanja zahtev direktorja ter s tem izpolnitev nalog v zastavljenih rokih
- sposobnost upravljanja s časom in postavljanjem prioritet
- visoka stopnja natančnosti, zanesljivosti, fleksibilnosti
- odgovornost in natančnost pri opravljanju delovnih obveznosti
- pasivno znanje tujega jezika (angleško)
- najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju administrativnega dela
Ponujamo
- Zaposlitev za določen čas s 3 mesečnim poskusnim delom, možnost kasnejše zaposlitve za nedoločen čas
- Redno plačilo
- Stabilno in urejeno delovno okolje
- Raznoliko in razgibano delo s številnimi priložnostmi za karierno rast in razvoj.
- Delo v pozitivnem delovnem okolju
- Enoizmensko delo od 8. do 16. ure na sedežu podjetja v Ljubljani
- Možnost osebnega in poslovnega razvoja znotraj podjetja
Vila AS d.o.o.
Gostilna AS je s svojo dolgoletno tradicijo prava ambasada dobrega okusa. S prestižno kombinacijo svetovljanske kulinarike in prijetno drugačnostjo ambienta uresničuje želje še tako zahtevnih gostov.